Orgaaniline toit pole tervislikum, leiab uuring

Sep 30, 2020 Jäta sõnum

Orgaanilisel toidul ei ole toitumis- ega tervisekasu võrreldes tavalise toiduga, selgus kolmapäeval avaldatud suuremast uuringust.

Londoni Londoni kooli teadlasedHügieen2GG võimendi; Troopilise meditsiini teatel maksid tarbijad mahepõllumajandusliku toidu eest kõrgemat hinda, kuna selle tervisele avalduvad eelised, luues 2007. aastal hinnanguliselt 48 miljardi dollari väärtuses ülemaailmse maheturu.

Asüsteemne3viimase 50 aasta jooksul 162 teaduskirjanduses avaldatud teadustöö ülevaates leiti, et olulist erinevust ei olnud.

GG quot; Väike arv erinevusitoitaine4leiti, et orgaaniliselt ja tavapäraselt toodetud sisu eksisteeribtoiduained5, kuid tõenäoliselt ei oma need rahvatervisega mingit tähtsust," ütles Alan Dangour, üks aruande' autoritest.

GG quot; Meie ülevaade näitab, et praegu pole tõendeid, mis toetaksid mahepõllumajanduslikult toodetud toidu valimist toiteväärtuse alusel."

Suurbritannia valitsuse' s Food Standards Agency tellitud uuringute tulemused avaldati ajakirjas American Journal of Clinical Nutrition.

Mahetoidu müük on mõnel turul, sealhulgas Suurbritannias, langenud, kuna majanduslangus on sundinud tarbijaid ostusid vähendama.

Soil Association teatas aprillis, et mahetoodete müügi kasv Suurbritannias aeglustus 2008. aastal vaid 1,7 protsendini, mis on tunduvalt alla viimase aastakümne keskmise 26-aastase kasvumäära, järgidessukelduma6aasta lõpus nõudlik.